27 Kasım 2008 Perşembe

MASA ÖRTÜM





bayanlar bu da kendi yaptığım dantel masa örtüm motifler küçük olmasın diye ağ ipi ile ördüm 15 yumak kullandım kendi masama göre 15 motife 14 motif en ve boy olmak üzere eklendi kenarlardan 3 motif sarkıttım tam denk geldi sırf sık iğne olmasından dolayı 1 motifin tamamlanması yaklaşık 1.5 sürüyor tabii hızınıza göre değişebilir en başta başladığıma pişman oldum ama bitince değdi motiflerin eklenmesinden sanki 3 motif gibi duruyor öyle bir şey çıktı ortaya ama değil tek motif sizler 2 renklide eşyalarınaza görede yapabilirsiniz son sırada mesela renkli kullanabilirsiniz sizin zevkinize kalmış yorumlarınızı bekliyorum sevgilerimle hoşçakalın

1 yorum:

Adsız dedi ki...

elinize sağlıkta ne sabır işi örtüymüş bu selin aydın

Destek Ver

Kurdelam®

Kurdelam


Arşiv

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez